Pomáháme školám k úspěchu
Pavlína Rosická se do učitelského řemesla zamilovala už v době, když ještě sama seděla ve školní lavici. Prošla klasickým pedagogickým vzděláním a jednoho mrazivého ledna se plná nadšení postavila za katedru. Jenže tvrdě narazila. Všechno se musela začít učit od začátku – a úplně jinak.
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
Pomáháme školám k úspěchu
Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 2. část
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání aneb Výukou k učení a spokojenosti žáka
Pomáháme školám k úspěchu
Od porozumění ke kontextu aneb Jak dávat žákům prostor vytvářet si názory, zaujímat postoje, diskutovat
Pomáháme školám k úspěchu
Zkoumání významu pralesů prostřednictvím neučebnicových textů
Pomáháme školám k úspěchu
K čemu jsou dílny čtení - rozhovor s Blankou Drozdkovou, ředitelkou mateřské a základní Školy v Kyjovicích
Pomáháme školám k úspěchu
Dílny psaní na 8. základní škole v Mostě: Jde to i jinak
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Košťálová: Na klasickém textu se kritické myšlení dobře trénuje
Pomáháme školám k úspěchu
Proč čteme s našimi žáky i na 1. stupni rozmanité texty
Pomáháme školám k úspěchu
Změnu vidíme na dětech, respektují se navzájem, říká ředitelka školy
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION